Friday 10 February 2012

UNTUK KAU . !

darh sebulan lebih kau gadoh dengan aku benda yg sama jerw . start aku blik kg 7/1/2012 . malam tue kau cakap nak kol aku kan . kayh fine aku tnggu kau sampai pkul 5 pagi . pas2 kau cakap dengan aku yg aku yg kau tak ada crdit pulak . ! sabar lagi . then aku pun sajerw jerw nak kne kan kau ckp kluar dengan perempuan laen . sbb aty aku rasa tak sedap aty . :') kau tak mengaku jgak kan . ary ahad aku blik kayu ara (rumah) mcm-2 darh aku dengar cita pasal kau . ! aperw nie . ? we lancau . ! budak-2 boleh kau tipu arh . aku pkse2 kau baru kau nak gthu pkara sebenar kan . ! betul larh firasat aty aku selama nie tak salah aku kne kan kau . sbb bnda yg betul .

kononnya kata cousin kau pnye larh yg kau bawa tue . ! FUCK larh . ! kau pikir aku nak cyerw kerw siaalll . ! darh larh time aku kerja kau tak antar N ambik aku pun kan . aperw jnis balak kau nie arh . ! buat aku malu jerw bila kawan-2 aku tnyerw . kau tue laki yg tak bertanggungjawab tahu tak . ! mati-2 mak aku pikir selama nie kau yg antar N ambik aku . rupany2 tak . pas2 text aku sruh aku jadi adik angkat pulak . kau pikir aku aperw . ! kalau darh ada perempuan laen ckp jerwlarh . tak pyh nak SUMPAH. ! mesej mak aku cakap kau sakit aty ag kat aku sbb aku buat peragai . ==' we siall . ! bila masa aku buat perangai arh . kau tue yg buat perangai tahu tak . ! sebenarnya mak aku pun sakit aty jgak dengan kau sbb buat aku macam sampah . ! :')

pas2 kau tduh amer pulak ckp rosakkan hubungan kita . kau jumpa kau g sound dia kan . ! ehh . ! tak malu kerw salah sendri nak tduh2 orang . >.< sanggup kau gdoh dgn  kawan baek kau yg shidup semati tue sbb ASLINDA ZULKIFLI . ! kau ckp dia tikam kau . ! ehh . ! aslinda tue tak suka kau pun sebernannya . kau jerw yg terhegeh-hegeh kat dia . HAHAHA . sakai-2 . dia darh cita semua arh kat aku termasuk kakak angkat aku sendri . :) kau tue darh tergila-gila kan dia smpai kau mimpi-2 dia N dapat kasih sayang dari dia kan . kalau macam , tue lepas kan aku . ! aku pun tak hadap larh jgak dgn kau . kalau darh sangap sngt tue mcm tue larh . darh larh kaki kencing . ! jgn pikir aty kau jerwlarh yg sakit . ! owg laen pun sama jgak .

kau tue darh berubah . ! kena NASI KANGKANG kowt . HAHAHA .:DD aku tahu sundal tue lawa , comel N perfect semuanya arh . :) it's ukey aku tak kesah pun . lagi satu nak fitnah2 aku pulak cakap aku komplot  dgn kakak angkat aku . bila masa pulak . ?! errrr . ! ==' . hanya ALLAH jerw tahu hati aku macam mana . :') aku pun darh tawar hati dengan kau . HNCUR . ! lepas nie jgn cri aku ag darh . sbb aku darh lari rumah pun . kalau parents aku kol pndai2 larh kau ckp erk . ;) sebelum tue aku nak cakap selamat bhgia dengan ASLINDA ZULKIFLI tue kayh . . . bye .... 


YANG BENAR ,
NUR MAIZATUL AKMAR .