Tuesday 3 January 2012

♥ BACK TO SCHOOL ♥


esok darh sekolah . wah . ! malasnya larh . rasa nak cuti jerw lagi . ^_^ hee . btw aku miss kawan2 aku kat skolah . yerwlarh semuannya satu kepala dgn aku . :DD lagi2 cikgu mmng tak larh . lama tak cari pasal . (gurau) tahun nie umor aku darh 15 . PMR pulak tue . haish . ~ risaunya arh . :/ aku dapat kelas ketiga MAWAR bersama bestie aku shahirah . dulu kita owg kelas kedua PETUNIA . now skrunk darh down . ==' bnyk maen katakan . ;)  azam aku tahun nie nak blajar bersungguh-sungguh biar PMR aku dapat cemerlang N lulus . AMIN . ~ korang doakan tau . :) baju sekolah , kasut , beg , stokin N mcm2 ag larh semuanya darh siap . :) yg paling sedih , sok bf aku darh start kejerw N aku pun darh start skolah . :/ lepas nie dua2 larh busy . tak ada masapun antara satu sama laen . tapy perkara yg penting aku nak gthu kau yg aku sayang sngt2 dekat kau .♥ nie pun aku baru blik makan dgn family aku kat RESTORAN KIRANA . ala dekat dgn umah aku pun . :D kayh larh aku pun darh gantok . sok kena bgn pagi  . harap2 tak liat larh bgn nnti . ;) bye kawan2 . semoga esok hari yg best N happy . same with me . ♥