Wednesday 22 February 2012

GEMPAK SIALL . :DD

wow . ! ptg tady jumpa dia HISYAM SYAM (udin) dia bawa kaum dia , aku bawa kaum aku . dekat shell kayu ara dia tnggu aku . HAHAHA . aku dtg terus dia tolak bahu aku . eh . ! selamat aku tak jatuh kat atas motor tue . asal kau tak tampar aku jerw . ? takut . ? eh . ! sikit tak goyang arh . ada kerw kau nmpak muka aku nangis , tak kan . ;) padan muka kau FREE-2 jerw kena maki dengan aku . sampai kaum-2 dia halang dia sebab nak belasah aku . we . ! laky dayus jerw buat mcm tue kayh . ! pas2 kau ckp kat kaum-2 aku jgn bawa aku ag darh . eh . ! jantan , suka hati aku arh kau saperw . !kau g buat hal kau jerwlarh , jgn kacau hdup orang jew . ! then , kau cakap aku darh lama hidup kerw . ? memey arh aku darh lama hdup , tak macam kau ego tinggi N belagak kau bagus sngt arh . ! errr , TALK TO THE MY HAND . :) sekarang nie kau padam no parents aku N jangan kacau aku ag . KAU DENGAN AKU DARH TAK ADA PAPERW2 . ! pasnie suka hati aku arh nak buat aperw . ! salam . ♥

# gempak siall tady , aty aku pun darh puas dengan kau . ! >.<