Saturday 31 December 2011

♥ NEW YEAR ♥


pagi2 sudah bgn dlm pukul 10 sebab nak beli buku sekolah . # saya kan budak sekolah lagi . :DD lepas tue kol BF sruh teman g sekolah . :) btw tengs bawa kan buku tue . sayang abg . ♥ lepas blik dari sekolah kawan aku kol pulak sebab nak g OU beli kasut skolah . then pkul 12 baru grak ou . darh smpai ou aku terus beli kasut sekolah TROPICANA LIFE . ^_^ haha . mahal pulak tue . aceh . ! belagak pulak aku . :DD lepas beli kasut , aku beli minyak wangi kjap tuk bf aku . yerwlarh dari hari tue nak sngt . disebabkan bufday dia smlm aku blikan larh hdiah tuk kau syg ♥ then lps beli hadiah kita owg pun beli tiket wayang cita PAPA I LOVE U . cita tue start pkul 3 . sementara nak tnggu cita tue aku dgn bestie aku dyan pergi kjap makan kdai mamak sebab dia lapar . then , lepak kat karoke jerw  un9 N karoke larh . lepas tue BF dyan dtg dgn kawan dia N BF aku pun sama gak dtg dgn kwn dia . ;)

darh 3 tepat aku , dyan N bf dia moja masuk larh wayang . :) cita tue mmng best larh . menangis aku tngk . hee . :D darh abis cita tue kita owg pun blik larh . tbe2 dapat text dari BF aku dia ajak lepak kat kdai buger dia . aku pun trus larh lepak dgn dia . then dlm ptg sikit aku g salon sebab nak potong rambut . :D rambut sudah pendik ma . hee . :DD tepat pkul 6.30 aku N dyan blik larh . dia blik umah aku kjap sebab nak tkar baju . mlm nnti kan dia nak sambut new year . untung larh kau kawan . :D

then , bf aku text ajak lepak kjap . lepas isyak dia ambik aku kat rumah , trus lepak kdai makan smpai  pkul 10.30 . pas2 dia darh gerak g I-CITY dengan kawan2 dia . untung larh kau syg . jgn nak menggatal sudah larh . kang aku dapat tahu siap larh . ! >.< aku tak lerh kluar sebab mak N ayah aku tak kasy . mcm hareemm jerw . ! -___- kawan2 aku semua kluar sambut new year kat curve . :/ tak pew larh mai nak buat mcm mana kan . tak ada rezeki lerww tue . :) btw aku nak ckp HAPPY NEW YEAR 2011  ♥  ♥  ♥

SEBELUM TAHUN BARU (2012)
kasut sekolah baru
beli buku sekolah
potong rambut