Tuesday 13 December 2011

# LAMA TAK UPTADE BLOG N MACAM2 NAK CITA NIE # ^_^

hey2 . ! hee lama tak uptade blog kan . ^_^ yerwlarh busy sikit larh time2 cuti kolah nie . :) biasa larh lepak2 dengan kawan N mcm2 ag . hee . :DD kayh cita pertama yg aku nak cita pasal BF aku dulu . FIQRI . now darh jadi EX pun . :'/ aku darh couple dgn dia 2 bulan start 18.10.2011 . masuk bulan 12 nak 3 bulan . tapy tak smpai pun tiga bulan sebab 7.12.2011 dia mintak putus sebab dia tak happy , then aku pun sama jgak . nak tahu sebab aperw . ? sebab kita orang duduk jauh , jarang mesej , jarang jumpa . jmpa pun skaly ary tue kat ou . :) tapy nak buat mcm mana kan dia yg mintak .  so ape boleh buat pasrah jerwlarh . :') mungkin tue boleh dia buat bhgia kowt . ;) btw lepas putus nie kita still boleh kawan ag kayh . :) MISS MUHAMMAD FIQRI HAZAM  . ^_^



cita kedua pulak nie muka aku tak tidow ag . hee . :DD nak buat mcm mana kan . tak gantok . so , tak boleh larh pkse2 kan . ^_^ jap erk nak tngk pic aku yg tak tidow ag . :D


cita ketiga pulak aku ada jumpa kawan baru . kat twitter . ^_^ dia nie mmng baek larh . take care pasal aku . yg pling aku suka dia suka buat lawak . haha . best larh kawan dengan dia . nak tahu saperw . ? jap erk tngk pic dia kat bwh nie dengan maklumat sklay . :)


DANIAL FAIZ
PENANG
15 TAHUN DEPAN 16

NICE MEET U ^_^

cita keempat pulak aku NAK PAKAI TUDUNG . ! ^_^ yeah . ! niat darh ada . insyaallaah kalau hati darh terbuka aku nak pkay smpai bila2 . yerwlarh tngk kawan2 aku skrunk pun kebanyakkan darh pkay tdung kan . apa salahnya kita pulak larh kan . ;) semalam tngah demam2 tbe2 pulak aty nak try pkay tdung . serious kelakar kan . ! :DD nie pic aku pkay tudung . :)