Sunday 27 November 2011

♥ AKHIRNYA PILIHAN YANG TEPAT :) DAN MANDI HUJAN SAMBIL MEREMPIT HAHA . :DD ♥


akhirnya aku darh pilih pilihan yang tepat dalam hidup ku . :) nak tahu saperw . ??? aderw lerww . rahsia larh . ;) sebab dia dapat penuhi syarat2 yg aku bgi . aku harap kau sayunk aku macam kau sayunk mak N ayah kau . kalau boleh lebih pun tak perw . hihi .:D 
i love u mmmuuuaaaahhh . :*
saperw2 yg terasa pasal aku cita tue . dia larh orangnya kayh . ! :)


yang nie paling best sebab petang tady aku gan kawan2 aku mandi hujan sambil naek motor . :DD
mula-2 nya nak g ou . lepas 2 tak jadi pulak . -___- aperw lagi pergi merempit larh kat highway . haha . orang2 yg bawa jerw pkay helmet kecuali muhaimin sebab helmet tak cukup . haha . zaty dengan arie , aku dengan akim , dyan gan muhaimin . :) haha . memang best gilerw2 arh coz aku tak pernah naek motor mcm tue . nak nngis pun ada tady . ngee . ~ perasaan aku lagi larh takut N seram . >< yerwlarh tak pkay helmet kan . ^^ btw tengs korang sebab bwe aku jalan2 . lagi2 masuk highway mmng tak lerww . hihi . abiz basah kuyup semua . selamat tak demam  :) kalau tak mesti mak aku bising larh . yerwlarh nmpak sngt mandy hujan kan . KALAU BOLEH NAK LAGI . :DD jadi minah rempit sekali sekala . haha . mimpi jerw kau nierw mai  . haish . ~~~
tengs kawan2 ku sayunk zaty , dyan , arie , muhaimin , akim . :))
# pengalaman tak pernah lupa . :DD